Saturday, August 9, 2008

JANGAN BIARKAN AMERIKA MELIWAT KEDAULATAN KITA MELALUI KES LIWAT ANWAR IBRAHIM

SALAM,

Bukan untuk bersikap prejudis terhadap sesiapa apatah lagi dalam kes serumit liwat, namun rasa hairan dan curiga yang kian menebal di hati saya apabila melihat keprihatinan Amerika terhadap ketelusan dan keadilan perjalanan kes Liwat Anwar-Saiful melebihi lain-lain isu "keadilan" atau "perundangan" sedunia.

Anwar jangan marah jika dicurigai sebagai pro-US kerana jelas US pro-Anwar. Sikap US terhadap sesiapa sahaja sebenarnya menggambarkan ada agenda tersirat mereka. Kita lihat sejarah baru kita akan sedar perkara ini.

US tidak pernah mengambil berat kepada sesiapa jika tidak ada sebab. Madu Saddam dihabisi lalu sepahnya dibuang, begitu juga Arafat, Osama dan sekarang yang sedang dihisap madunya ialah King Abdullah Jordan, Hosni Mubarak dan mungkin juga King Abdullah Arab Saudi dan kita tunggu sepah-sepah mereka juga akan dibuang.

Madu mereka ini apa dia? Tak lain tak bukan kedaulatan dan kemerdekaan Islam.

Fikirkan...Budaya Liwat memang budaya Amerika yang direstui mereka atas nama hak asasi, demokrasi, liberal, keadilan untuk semua. Slogan yang sama dibawa Anwar walaupun belum terbukti sama budayanya...LIWAT !

1 comment:

Panglima Perang Cyber said...

salam alif ba ta...

dari Panglima Perang Cyber

http://penembak-tepat.blogspot.com

Popular Posts