Thursday, November 6, 2008

JANGAN TERLALU MENGHARAP KEPADA OBAMA...SIAPA DIBELAKANGNYA????


(WAJAH-WAJAH YANG BAKAL MENCORAKKAN POLITIK DUNIA )

SALAM.

Obama memang dilihat membawa harapan yang ditunggu-tunggu oleh dunia khususnya dunia Islam dalam hal-hal yang berkaitan dengan Palestin, Uraq, Afghanistan, Taliban, Terrorisme dan lain-lain.

Apa yang diharap itu menurut pandangan saya tidaklah seperti yang kita bayangkan akan berlaku. Kita jangan lupa bahawa siapa dibelakang Obama yang memungkinkan dia mendapat sokongan, Pelobi Zionist ! Perubahan yang bakal kita lihat hanyalah perubahan kosmetik dan tidak lebih dari itu.

Amerika Syarikat tidak boleh mengubah dasar luarnya begitu sahaja tanpa mendapat dokongan Kongress Amerika yang tulang belakangnya zionist antarabangsa. Apakah kita mengharapkan zionist akan bersikap lunak terhadap Islam?

Silap-silap Obama dinaikkan untuk mengelabui mata dunia bahawa inilah pemimpin yang akan bawa perubahan, maka bersoraklah kita termasuk penduduk bandar Obama di Jepun, di Malaysiapun ada juga yang bersorak...Maka tertipulah kita sekali lagi...

Yang paling dramatik lagi saya mendapat tahu ada Ahli Parlimen DAP tanya dalam Parlimen bahawa US dah boleh terima kaum minoriti menjadi Presiden, apakah Malaysia sudah boleh menerima bukan Melayu sebagai Perdana Menteri ?

Jawapannya boleh kalau rakyat majoriti mahukan itu atau DSAI jawablah boleh ke tidak?

No comments:

Popular Posts