Saturday, January 10, 2009

AYUH ! MEREKA JUGA HARUS DIKEJUTKAN !! SEKERAS-KERASNYA.......



( APAKAH MEREKA HANYA RAJA DIHADAPAN RAKYAT SENDIRI SAHAJA TETAPI HAMBA DI HADAPAN AMERIKA DAN ISRAEL ? )

Salam,

Apakah sudah cukup untuk berdemonstrasi di hadapan Kedutaan Amerika Syarikat sahaja? Apakah sudah cukup pembelaan dari negara-negara Arab yang berjiran dengan Palestin dalam isu keganasan di Tebing Gaza? Apakah mereka terkulai layu dihadapan Israel umpama "mat gian" keputusan bekalan?

Maaf, kalau posting ini agak keras lebih-lebih lagi terhadap pemimpin-pemimpin ini. Tetapi siksa hati ini melihat gelagat mereka lebih saya "layan" daripada hanya duduk dan memerhatikan bilakah suara mereka-mereka ini akan kedengaran.

Mereka bersetuju akan proses damai kerana masih menganggap Israel dan AS sebagai manusia. Tetapi mereka lupa bahawa sekarang, dulu dan selamanya Israel dan sekutunya AS adalah anjing dan khinzir gila yang harus kita hadapi bukan sebagai manusia.

Ayuh! Saya menyeru kepada diri saya dan semua agar kita gerakkan juga demonstrasi2 di Kedutaan-kedutaan negara-negara Arab agar mereka bangkit dan menggunakan kuasa minyak yang mereka ada untuk memberikan tekanan kepada musuh-musuh Islam yang sedang bermaharajalela itu.

ALLAHU AKBAR 3 X....

No comments:

Popular Posts