Thursday, July 3, 2008

TUDUHAN MELIWAT KE ATAS ANWAR IBRAHIM : SEGALANYA BERKEMUNGKINAN !

Salam,

Isu tuduhan ke atas Anwar Ibrahim meliwat Saiful pegawai khasnya pada 26 Jun 2008 haruslah diteliti dengan penuh saksama dan tidak mengikut emosi. Si tertuduh pasti reaksi awal menafikannya tidak kiralah ia pada hakikatnya buat perkara itu atau tidak. Seperti seorang yang dituduh mencuri, reaksi awalnya pastilah menafikannya, tetapi bila terdapat bukti maka penafian itu tidak berguna lagi.
Para penyokong Anwar haruslah sedar bahawa Anwar hanya menafikannya belum membuktikan ia tidak melakukannya. Janganlah pula dek kerana taksub dengan Anwar terus sahaja menerima penafian Anwar itu..
Bagi yang tidak menyokong, janganlah pula bersikap seolah-olah Anwar sudah terbukti melakukannya..
Maka, kita rakyat yang sememangnya handal berteori dan mencipta persepsi, maka kita lihat banyak pandangan yang pro dan kontra..
Betul ke ? Mengapa ke kedutaan Turki? Mengapa US begitu mengambil berat tentang Anwar? Beratus ribu nyawa rakyat Palestin terkorban, US tidak berbuat apa-apa malah terus menerus memperkuatkan Israel namun dalam kes satu nyawa " darling of the west ini" US cukup prihatin !
Kita tunggu dan tunggu....segalanya berkemungkinan...mengapa Ezam kata dia tak terperanjat !
Cadangan: bersumpah dengan nama Allah dan mengatakan bahawa jika dia berbohong maka Allah akan turun bala' ke atasnya... kalau ini dibuat, umat Islam Malaysia lega, kalau tidak...segalanya berkemungkinan..Sumpah ini hanya untuk melegakan kita umat Islam...itupun kalau berani bersumpah...
Begitu juga dengan mangsa perlu bersumpah bahawan ini bukan konspirasi tetapi benar benar belaka.

1 comment:

Anonymous said...

Beb, gian beb. Once if you're a drug addict, forever you become a drug addict. As simple as that...
zoro

Popular Posts