Wednesday, December 3, 2008

ANTARA PALESTIN DAN MUMBAI...SIAPA DITENGAHNYA..



(SEORANG TUA SEDANG BERIBADAT DI DALAM AL AQSA YANG SERING DIMINTA DOANYA BILAMANA ZIONIS MENGEPUNG MASJIDIL AQSA MENURUT PEMANDU PELANCONG SAYA KETIKA DI AL AQSA TEMPOHARI)




Salam,

Rata-rata kita menyedari ada sesuatu perancangan halus disebalik peristiwa 9/11 dan yang seumpamanya. Terkini ialah apa yang berlaku di Mumbai yang dikatakan angkara "mujahideen deccan" atau jelasnya puak Islamlah.

Kita tidak tahu samada perbuatan itu dilakukan oleh orang lain yang mengatasnamakan Islam atau benar-benar yang dilakukan oleh orang Islam yang terkeliru dalam perjuangan samada kekeliruan timbul kerana kejahilan atau kesalahan dalam memahami perjuangan Islam ekoran dari kejahilan itu juga.

Yang jelas, sebarang tindakan ini mencemarkan imej Islam dan bakal membawa kesusahan ke atas umat Islam keseluruhannya.

Kekuatan jentera propaganda zionis memang sering mengelabui kita atas isu yang sebenar. Terrorisme berlaku dimana-mana termasuk di Palestin namun yang berlaku di Palestin dilihat hanya konflik Israel-Palestin dan tidak digambarkan suatu tindakan terrorisme sedang berlaku. Yang digambarkan ialah ianya konflik kenegaraan dan bukan kemanusiaan sehinggakan nyawa yang melayang di Palestin tidaklah berharga sangat jika dibandingkan di New York atau Mumbai.

Kita perlu jelaskan bahawa Islam mengharamkan tindakan terrorisme apatah lagi membunuh sesama manusia yang tidak berdosa dengan tindakan semberono atas nama perjuangan Islam namun Islam ada konsep difa' iaitu mempertahankan diri. Yang berlaku di Palestin jelas difa' mereka mempertahankan tanahair yang diceroboh zionis puluhan tahun. Yang berlaku di Mumbai pula tidak dapat kita pastikan motifnya namun yang jelas akan digunakan zionis untuk menambahkan nilai "terrorisme" ke atas Islam yang akan dihubungkaitkan dengan HAMAS, JIHAD ISLAM, Pejuang Islam Kasymir, HIZBULLAH dan sebagainya.

Maka akhirnya diantara Palestin dan Mumbai, ditengah-tengahnya ialah ZIONISME SEDUNIA .

Yang harus difikirkan :- APAKAH ZIONISME TIDAK MELEBARKAN SAYAPNYA DI MALAYSIA INI? Ingat propaganda mereka cukup licik dan kita harus hati-hati pemimpin-pemimpin politik yang pro-barat dan sentiasa mendapat perhatian US...JERUSALEM POST JUGA BERMINAT PEMIMPIN INI MENJADI PM MALAYSIA....!!!!!!

No comments:

Popular Posts