Thursday, December 3, 2009

PIJAK GAMBAR : Pakatan Rakyat OH Pakatan Rakyat !!!

Kata-Kata Anwar semasa menipu rakyat bahawa 16 September Pakatan Rakyat akan mengambilalih kerajaan melalui lompat parti (ketika itu lompat parti suatu yang amat positif tetapi bila gagal dan di Perak pulaBN berjaya menumbangkan kerajaan Pakatan Rakyat, maka melentinglah semua sehingga ada upacara biadap memijak gambar-gambar ADUN Perak yang melompat parti) Bukan itu sahaja, mereka terpaksa menelan balik apa yang mereka katakan sebelum ini dan melakukan apa yang mereka katakan jangan dilakukan oleh BN....

Sila baca ini:-

- Agar Barisan Nasional tidak menghalang ahli parlimennya dari bertindak menurut suara hati mereka, hak yang dijamin undang-undang serta keputusan yang mereka buat tanpa paksaan.



- Kerajaan BN tidak seharusnya menggunakan kuasa darurat, kuasa polis, atau menggantung perlembagaan mahupun membubarkan parlimen di dalam usaha mereka untuk menghalang Pakatan Rakyat dari berkuasa.


- Dan Kerajaan Barisan Nasional tidak membuat sekatan jalan raya dan menghalang ahli parlimen, dari memasuki parlimen dan juga institusi-institusi kerajaan lainnya.

- Pakatan Rakyat kini memiliki majoriti yang selesa untuk membentuk sebuah kerajaan baru yang stabil. Kerajaan baru yang mencerminkan masyarakat Malaysia yang majmuk.

- Jesteru itu kami ingin duduk semeja dengan Perdana Menteri Abdullah Badawi untuk melaksanakan peralihan kuasa secara bertanggungjawab, lancar dan aman.

.....mereka tersentak apabila ianya berlaku Di Perak dan bermulalah cakap tak serupa bikin dan gila kuasa sehinggakan menyerupai gila talak.......Anwar sedang menghitung hari.....salah sendiri..

1 comment:

Unknown said...

Suratkhabar lama!!! Suratkhabar lama! Surat khabar lama!!!

Popular Posts