Thursday, November 20, 2008

MENZIARAHI MAKAM ANBIYA': BUKAN SYIRIK/BID'AH MALAH BERTAMBAH PENGHAYATAN ISLAMNYA !


INSYA ALLAH AKAN SAYA CERITAKAN PENGALAMAN SAYA
PADA SETIAP TEMPAT YANG DIZIARAHI....

Salam,

Setelah 10 hari berada di bumi para Anbiya', saya merasa amat gembira bercampur duka kerana berasa gembira bila dapat menziarahi kesan keagungan dan bauan harum tubuh suci beberapa para Anbiya' yang membawa Islam diantara Adam as hingga Muhammad s.a.w namun berduka apabila bumi Anbiya' ini masih berada dibawah musuh Islam iaitu Zionis Israel.

Menziarahi makam para Rasul dan auliya' Allah s.w.t bagi wahhabi mungkin sesuatu yang boleh menyebabkan kita masuk neraka namun biarlah mereka dengan kebingungan dan sesekali kebodohan mereka namun saya akan sendiri berani membuktikan bahawa bukan sahaja merasa beruntung berpeluang menziarahi makam para Anbiya' malah semangat serta ruhani merasa disirami dengan aura yang muncul dari makam-makam tersebut...maka dimana syirik serta khurafatnya menziarahi makam-makam para Anbiya' dan Auliya' ALLAH swt.

"mereka tidak mati bahkan hidup" ini ayat Al-Qur'annya dan tiada siapa berani mengatakan para Anbiya' TIDAK MATI DI JALAN ALLAH !!! untuk mengatakan mereka sudah mati sepertimana wahhabi mempercayainya.

Insya Allah, saya akan menceritakannya lagi...masih menguruskan kerja-kerja yang tertinggal sepemergian saya tempohari...

No comments:

Popular Posts